De Enige en Echte Ware God--Kent U Hem?

Iedereen aanbid iets. Sommige mensen aanbidden voorwerpen, sommigen aanbidden een persoon, sommigen aanbidden een beeld, en anderen aanbidden hen zelf. Ze openbaren hun toewijding aan hun goden in verschillende manieren. Zoals de massa's van deze mensen hun toewijding aan deze goden geven, blijft er nog steeds een verlangen en hulpgeroep in hun harten. Deze mensen zijn alleen maar in staat om een tijdelijke opluchting te vinden voor hun ziels hulpgeroep en hebben weinig moed om morgen onder ogen te zien.Tot hun teleurstelling is de toekomst altijd hetzelfde als het verleden. De god die ze dienen is niet in staat om de leegte te vullen in hun leven.

Wie aanbid u? Waar woont uw god? Leeft hij? Wat heeft hij vandaag voor u gedaan? Heeft u vandaag met hem gesproken? Heeft hij het hulpgeroep van uw hart beantwoord? Waar gelooft u in?

Laat me u voorstellen aan de enige ware God die Satan verslagen heeft, onze grootste vijand. Hij is de God van de schepping, Die alles in het bestaan riep. De Heilige Bijbel zal je vertellen van deze God in de hemel, die de mens schiep uit het stof van de aarde. Lees Genesis, hoofdstuk een en twee.

Hij is de eeuwige God. Hij heeft geen begin en geen einde. Hij is het zelfde gisteren, vandaag en voor altijd. Hij is de Schepper, Beschermer en Onderhouder van alle dingen (Hand. 17:22-34).

voor de volledige tekst De Enige en Echte Ware God--Kent U Hem?

Deze geweldige God die in de hemelen woont is ook geintereseerd in u als persoon. Hij ziet u in de menigten van mensen. Hij houd en zorgt voor u. Hij wil meer dan alleen uw vriend zijn. Hij heeft zijn Zoon gezonden om uw Verlosser te zijn. Hij wil bij u wonen, en nog meer dan dat, Hij wil in u wonen. Hij zegt "Wie in Mij blijft, gelijk Ik in Hem" (Joh. 15:4).

Als Hij niet in uw hart verblijft, wie dan wel? Door om ons heen te kijken kunnen we zien dat Satan in het leven van de menigten van mensen regeerd en verwoest. Hij is de gene die deze harten regeerd. Hij stelt al deze boosheden voor zoals liegen, stelen, begeren, bedriegen, wraak zoeken, en zelf promotie. Als Satan in uw hart leeft, en verleid u toe te geven in een van deze zonden en meer, waarom komt u niet tot de God der Goden die Zijn enig geboren zoon, Jezus Christus gegeven heeft, om te sterven voor uw zonden en de zonden van de hele wereld (joh. 3:16).

U vraagt zich af, "Hoe kan dit waar zijn? Hoe kan Een, die zo geweldig, oppermachtig, en almachtig is in mijn hart wonen" (Jesaja 57:15).

Als u schoon genoeg van de zonde hebt, waarom roept u God niet aan en bekeert u zich. Door vertrouwen in God en door het verzoenende bloed van Christus zullen uw zonden vergeven worden en ontvangt u een nieuw karakter. Wanneer dan Satan komt om te verleiden, zult u de nabijheid van de almachtige God voelen. Hij zal u leiden en in alle dingen leren (Joh. 14:26).

In Johannes 10:10 Belooft Jezus een overvloedig leven en Hij is in staat u dat te geven. Deze gave zal de uwe zijn zolang u trouw en onderdanig tot Hem blijft. "Als gij gewillig zijt en luistert, zult gij het goede des lands eten" (Jesaja 1:19). Geen andere God is zo geweldig. Als dit uw hart aanspreekt, zult u misschien de tract "U Moet Wedergeboren Worden" willen lezen.

Deze tract, zowel als anderen zijn verkrijgbaar van het onderstaande adres.

https://www.evangelischeliteratuur.org/menu

Neem contakt met ons op

Tracts Bestellen